SORTER, BRETT, RYDD

Hei på dere! Jeg ville bare kjapt innom her for å vise livstegn fra meg, og oppdatere dere en liten smule. Jeg har vært borte nå en liten uke. På den lille uken har jeg vært så og si uten internett, uten dekning og uten oppdateringer og mas fra alt som kalles for sosiale medier. Og det har vært utrolig deilig! Jeg følte ikke noe for å åpne pcen da jeg kom hjem engang, før jeg satt meg ned for å skrive dette innlegget i dag. Jeg skal fortelle hva jeg har vært med på og hvor jeg har vært, men ikke akkurat i dag. Jeg er sliten, hodet verker og jeg har egentlig lyst til å gå og legge meg. Men, jeg har klagd så mye på rotet i huset og klesskapet mitt som så sårt trenger en opprydning, så jeg har prioritert å ta tak i dette nå og få orden på det i løpet av kvelden. Badetøy kan pakkes vekk og sommerklær kan legges helt bak i skapet. Jeg har shoppet en del klær i det siste også, så jeg ønsker å få ryddet bort alt av klær jeg ikke bruker lenger. Fornye hele garderoben. Jeg har fått skikkelig sansen for “Classy” og “voksne” klær. Jeg kan se om jeg kan få til en liten fremvisning av klær jeg har kjøpt den siste tiden, hvis det er interesse for det. Uansett, slik ser soverommet mitt ut nå. Og verre kommer det til å bli når alt av klær skal dras ut for så å sorteres, brettes og ryddes på plass igjen. Jeg kommer tilbake, sterkere og mer motivert, om litt. Imens må dere ha en god mandagskveld! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg