BFF BREAKFAST

God morgen dere! Jaja, nå er det vel ikke akkurat morgen lenger, men heller midt på dagen. Jeg fikk besøk av Tina i dag rett etter at klokka bikket 9. Jo, det var avtalt så klart! Jeg tror ikke hun hadde dukket opp på trappa mi så tidlig sånn uten videre. Eller jo, kanskje. Det er tross alt Tina vi snakker om, hun har alltid vært ett morgenmenneske, og ventet på at jeg skal bli det også! 

Vi avtalte i går at vi skulle spise frokost i lag i dag. Så vi ordnet til med varme rundstykker og kokt egg med juice og en skikkelig jentefilm på tv. Får følelsen av barndom og minner når vi lager til slike stunder som dette. Jeg liker mye heller å lage til noe god mat hjemme, sitte og kose oss med film og mimre med min beste venninne, enn å sitte på en trang restaurant og passe på at jeg ikke spiser med hele trynet. Selv om jeg liker restauranter også altså!

Jeg og Tina har vært bestevenninner nesten hele livet mitt. Så det er klart vi har mange gode minner sammen, og flere skal det bli. Vi er den type venninner som aldri trenger å få forholdet vårt “bekreftet”, skjønner du? Selv om det går noen uker fra vi ser hverandre (men det gjør det ikke), så er det alltid som om det var i går. Vi har prøvd å regne på hvor mange år eksakt vi har kjent hverandre, og tror vi kom frem til rundt 16-17 år. Vi har vært venner siden 9-10 årsalderen. Tenk at vi snart har 20 års jubileum som venninner! Always and Forever ♥

GOD MORGEN!

2 kommentarer
    1. Anonym: Åh? Ja, det kan hende det slipper inn noen ord på dialekt, men det er ikke med vilje alltid. Hva var det denne gangen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg