HIGH CHAPARRAL – BILDEDRYSS

God morgen! Nå har jeg sittet og sortert bilder fra i går. Vi var i High Chaparral i går, så her kommer ett innlegg med bilder som beskriver dagen vår i parken. High Chaparral var en veldig koselig park med mye western effekter og folk som levde seg skikkelig inn i rollene sine. Det jeg ble litt skuffet over var at jeg hadde sett for meg at det skulle være noe ala Kongeparken, med litt karuseller og høy puls. Det var det ikke. Det var mer ett levende museum hvor folk kunne gå rundt og leke cowboyer. Jeg er jo mer den typen som elsker svære berg og dalbaner, fart og spenning. Men det var koselig her, og jeg kan anbefale dette stedet spesielt til barnefamilier. Det var barn og unge som sprang rundt overalt med fullt cowboy kostyme og kruttpistoler. Jeg fikk prøve meg på rodeo, og fikk ett lite øye på Lucky Luke. Her kommer bildedryss fra High Chaparral! 

5 kommentarer
    1. Der er det skikkelig stilig! Var der på festival for en del år siden, men det har dem slutta med da det skal være familiepark og ikke flatfyll 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg