GUTTA PÅ TUR! OG LINDA.

Hei folkens! Akkurat nå ligger jeg i campingvogna og rett og slett hviler meg litt. Vi har vært i High Chaparral fornøyelsesparken, og sola har varmet godt i dag mens vi har gått rundt. Det er heller ikke daglig kost at jeg unner meg Cider kl.11 på morgenen, så jeg kjenner det var på tide med en liten hvil nå. Tenkte først jeg ville oppdatere litt her om hvordan turen har gått til nå. 

Vi er som sagt en gjeng på åtte stk som reiste til Sverige i går. Meg og gutta, siden jeg er eneste jente! Vi reiste hjemmefra i 7/halv 8 tiden i går kveld. Tre biler med tre halvslitne campingvogner på slep. Planen var bare å kjøre til vi ble trøtte, for så å sove på en rasteplass før vi kjørte resten av veien til Sverige neste dag. På turen stoppet vi hele 4 ganger, for mat og tissepauser. Vi klarte også å kjøre feil, kjøre omveier og mistet hverandre underveis. Men slik er det vel å reise som en gruppe. Det er alltid noen vi stadig leter etter, en som alltid må på do rett etter en stoppepause og en som er nødt til å ta ansvar og lede an om hele gruppen skal klare seg noenlunde okei på tur. 

Vi sov på en rasteplass rett før Oslofjordtunnelen før vi kjørte videre til Sverige tidlig neste dag. Vi sover på campingen som hører til High Chaparral. Veldig fint her, og det er en perfekt badeplass midt på campingen om vi føler for å kjøle oss ned. Parken ligger rett bortenfor campen, hvor det også er en Saloon på utsiden med live musikk og mat. Det var her vi oppholdt oss i går kveld, og tar helt sikkert turen bortom i kveld også. 

Jeg har det veldig fint på tur med disse gutta. Vi drikker og koser oss, spiser god mat, møter på nye fjes og lever det gode campingliv. Det er humor og mye latter. Selvfølgelig, ofte drøy humor og flaue vitser. Og alt det tull og fanteskap som følger med. Men det er slik det er med disse mannfolka. Og uansett så blir du revet med og det er nesten slik at man ler så mye at man velter bakover i campingstolen.

Skal fortelle dere om High Chaparral enten senere i kveld eller i morgen tidlig. Nå må jeg ut og være litt sosial ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg