REISESYK

Æææh! I morgen begynner ferien min for alvor, og jeg er så reisesyk at jeg kunne reist NÅ, i DAG!

Det blir ikke noe sydentur på meg i sommer, ihvertfall ikke noe jeg har planlagt. Muligens senere i år, men det får jeg la tilfeldigheten bestemme når den tid kommer. Ferien min nå blir en tur innom Sverige hvor vi skal besøke High Chaparral, en western fornøyelsespark i Småland. Det passer så bra med cowboytema for på tirsdag setter vi snuten mot Countryfestivalen i Seljord! Jeg har sett frem til dette i flere uker nå, og jeg er så spent på om det blir like kjekt i år som i fjor da jeg var der for første gang. High Chaparral har jeg aldri vært, så der vet jeg ikke hva jeg forventer. Blir nok veldig gøy tror jeg.

Jeg reiser kun med guttakrutt, så jeg er alene jente akkurat når vi skal over til Sverige, men så skal jeg møte venninner på Countryen etterpå. Tror vi er 8 mann og 3 campingvogner på tur. Jeg er vant til å være med bare gutter, det gjør meg absolutt ingenting! Synes selv gutter er lettere å ha med å gjøre, men det er selvfølgelig alltid godt å kunne lene seg til ei jente og ha litt jentete venninnetid sammen også.

Denne uken har jeg fått gjort unna ærender og forberedelser til vi skal reise. Jeg har bestemt meg for at jeg vil komme hjem til ett rent og ryddig hjem, så hele huset er ryddet, badet er vasket, vaskemaskinen har gått døgnet rundt, søppelet skal tømmes, senga skal byttes på og kofferten skal pakkes. Siden vi skal være vekke i 10 dager kan dere sikkert se for dere hjernen min jobbe på høygir over hva jeg skal pakke med meg. Jeg er elendig på å pakke. Jeg pakker alltid altfor mye, og så ender jeg bare opp med å bruke en tredjedel av hva jeg har med meg. Heldigvis skal vi kjøre med campingvogn, så om jeg pakker litt ekstra mye denne gangen så gjør ikke det noe, vi trenger ikke tenke på noe overvekt. Og heldigvis for det, siden vi skal innom Ullared på turen også! 

Vi reiser ikke før kl.18 i morgen kveld, så jeg har fortsatt hele dagen i morgen på meg til å pakke alt ferdig. Kjenner det skal bli godt å farte litt rundt nå og ikke bare sitte hjemme. Shoppe, bade, sole, countrymusikk, sosialt lag, grille. Nei, grille var visst ikke lov på Countryen i år. For varmt. 

Skal du på Countryfestivalen? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg