ER DET SAMME ROM?

Nå har jeg endelig tatt ett skippertak og både ryddet og vasket soverommet. Nå er det helt perfekt, rent og ryddig! Og slik håper jeg at jeg kan holde det litt lenger enn bare ett par timer.  Alt føles jo så mye bedre ut når man har det fint og alt er på stell. Det blir også mye hyggeligere å legge seg i en oppredd seng og man slipper å krype over hauger med klær og måtte lete seg frem etter hodeputa! Nå skjønner jeg endelig hvorfor mamma maste på meg hver dag om å re opp senga. 

Bare se forskjellen! Andreas er ikke så glad i meg for at jeg har hengt opp lyse gardiner igjen. Men jeg klarer bare ikke de mørke og “tunge” gardinene nå, spesielt ikke om sommeren når alt bør være lyst og lett. Merkelig med det, men jeg følte nesten jeg ble tungpustet hver gang jeg kom inn på rommet da det så ut slik som det gjorde på bildene nedenfor. Håper jeg aldri lar det gå så langt igjen! Det verste er at dette ikke er det verste. Det har sett verre ut før. Tro meg! Nå kan det nesten se ut som ett helt nytt rom. Jeg elsker det, elsker at jeg kjøpte sengeteppet på tilbud på Kid, elsker de dyre garderingene fra Princess og de billige falske, rosa blomstene fra ebay! Det eneste som står på ønskelisten min nå er en stor og flott sengegavl!

FØR

ETTER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg