JEG ER HALVVEIS

God søndag alle sammen! Jeg holder akkurat nå på å planlegge uken som kommer. Jeg trenger en plan å følge, notere ned hva jeg skal gjøre, ellers får jeg ikke gjort noen ting! Forplikte meg på en måte. Slik har jeg gjort i mange år, så lenge jeg kan huske. Er det flere som har det sånn? I morgen har jeg fri fra jobb, så jeg håper jeg får gjort unna masse husarbeid som å vaske klær og rydde. Det har en tendens til å hope seg opp hjemme hos oss. Både klær og oppvasken. Vi har vært spesielt flinke i det siste med å ta oppvasken med en gang det står noe på kjøkkenbenken. Tidligere var vi fæle med å la oppvasken hope seg opp og da blir man liksom så matt og giddeløs når man møtes av det synet hver dag. Og nå er vi bare to mennesker. Lurer virkelig på hvordan det vil se ut fra den dagen vi starter familie. 

Det er en fantastisk fin morgen dere! Selv om det bare var 15.5 grader da jeg kjørte på jobb i dag, så tror jeg dagen vil skinne uansett!  Jeg er i ett ganske greit humør i dag, for vet dere hva!? Jeg er nå halvveis til målet mitt. Halvveis! Jeg er så stolt at jeg snart sprekker. 10 kilo er borte! I dag er endelig dagen hvor jeg kan si at jeg har gått ned 10 kg og er derfor halvveis til målet om -20 kg! Det har virkelig tatt sin tid, men alt dette med vektnedgang er en lang prosess som krever tid og pågangsmot, og ikke minst, tålmodighet. Det har vært hardt, men jeg føler de neste 10 kiloene vil være enda hardere og gå enda saktere! Likevel kjenner jeg motivasjonen oser over, for jeg har aldri vært nærmere! Har bare lyst til å dra på trening nå med en gang! Men jobb først..

Bilde fra fredagens photoshoot på Åkrasanden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg