FREDAGEN PÅ SNAPCHAT

Hei folkens! Håper dere har hatt en fin helg frem til nå! Selv skal jeg jobbe i kveld og har også dagvakt i morgen, så noe særlig med “helg” blir det ikke på meg denne gangen. Jeg fikk benytte meg av kvelden i går til å kose meg litt ekstra da. Jeg og Andreas hadde en liten date på Sebastian’s hvor vi spiste fredagsmiddagen. Som vanlig bestilte jeg hamburger. Det er stort sett kun det jeg spiser når vi er på restaurant! 

Jeg var litt usikker på hva jeg ville senere på kvelden, så jeg kjøpte inn litt rusbrus, bare sånn i tilfelle. Jeg pleier å gjøre det når jeg har absolutt ingen planer på fredags eller lørdagskveld. Ofte spør venninner i siste liten om jeg vil være med ut på noe gøy og da er det litt surt om butikkene har stengt. Innerst inne hadde jeg ikke så lyst å feste og drikke, om jeg kjente ekstra godt etter. Derimot fristet det veldig med en photoshoot i solnedgangen! Så da var det bare flaks at Augusta ikke hadde planer for kvelden! Vi kjørte ut til Åkrasanden kl.22.00 på kvelden og rakk akkurat, eller akkurat ikke, solnedgangen! Vi fikk uansett knipset noen bilder før både sola forsvant helt bak horisonten og kamera gikk tom for batteri. Neste gang skal vi være litt tidligere ute! Vi har planlagt en shoot i neste uke om været holder seg like fint som det har vært. Da blir det, stikkord; kjoler sjø strand  solnedgang 

Jeg håper på å få gårsdagens bilder klare en gang i neste uke! Får uansett en liten smakebit under på collagen av snapchatbilder fra fredagen

Hva skal du gjøre i helgen? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg