FOOD INSPO

Nå er det lenge siden jeg har eksperimentert på kjøkkenet. Jeg har handlet inn mange ingredienser og matprodukter, men aldri kommet så langt som å faktisk lage noe ut av det. Det er så sløseri, for jeg har kastet så sykt mye mat i det siste fordi jeg ikke har orket å lage mat fra bunn av. Måltidene blir ensformige og spørsmålet om hva man skal ha til middag ender bare opp som ett plagsomt emne, noe som egentlig burde være ett av høydepunktet i løpet av en dag. 

Så hva gjør du når motivasjonen er på bunn om dagene? Jeg pleier å få en liten motivasjonsboost av å skrolle gjennom pinterest. Det finnes så mye lekkert der ute som folk klarer å skape! Alt fra mat og oppfinnsomme oppskrifter til helse, trening, mote og interiør. Jeg vil også kunne gjøre slikt! Lage og skape noe kreativt, fargerikt og inspirerende! Skulle ønske jeg var full av energi hver eneste dag, ha ett fargerikt liv som gløder til alle døgnets tider! Være en motivasjonsboost for andre.

Vet dere, jeg fikk en slags motivasjon bare av å skrive disse linjene! Hah, plutselig fikk jeg høy puls av å tenke på alt jeg vil gjøre når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Jeg vet til og med allerede hva jeg vil ha til middag! Tenkte jeg ville prøve meg på noe ala pizzaen nedforbi her i dag! Og guess what, jeg skal lage den fra bunn av! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg