ABS & BUNS CHALLENGE

Her kommer mine to challenger som jeg skal kjøre på med i 4 uker. Håper flere henger seg på, det hadde vært utrolig kult å dele alle de resultater og opplevelsene med hverandre når disse 4 ukene er over! 

ABS CHALLENGE

Jeg elsker alle øvelser som har med mage å gjøre. Jeg elsker når det virkelig svir i rutene, man kjenner liksom at her skjer det noe! Min første challenge går utover magen. Jeg har en video fra youtube som jeg har brukt nå i flere år. Nei, det er litt feil å si. Jeg har jo ikke trent ordentlig på alle disse årene. Men det er altså en video som ligger ute på youtube som jeg har brukt tidligere og som har gitt meg utrolige resultater. Denne videoen tror jeg at jeg fant for første gang da jeg var rundt 14-15 år tror jeg. I og med at videoen har ligget ute på youtube i 11 år så kan det stemme ganske bra. Jeg har alltid sverget til denne videoen og det er også den jeg skal bruke i dette programmet. På bildet nedenfor var jeg slank og fin og hadde litt antydning til magemuskler. Bildet er fra september 2014. På denne tiden brukte jeg å gjøre det samme som jeg skal gjøre nå. Ta situps og andre mageøvelser hver eneste kveld! Og ja, jeg brukte den samme videoen da som jeg har linket til nå. Forhåpentligvis klarer jeg å holde på resultatene mine denne gangen. Dere finner videoen HER. Gjør det samme som de viser i videoen og vi er i gang!

BUNS CHALLENGE

Så er det challenge nr 2! Jeg liker å bare kalle det for buns, som er hele det partiet vi skal trene, men det er altså noe bein og lår, men mest rumpa som skal få svi seg her. Jeg er veldig glad i øvelser som er med på å gi rumpa ett løft! Også her bruker jeg samme type video fra youtube. Disse folka har en video for hver muskelgruppe tror jeg. Link til videoen finner dere HER. Som dere ser så er ikke disse videoene fra nyere dato, men de er sykt effektive og jeg kan garantere deg at du kommer til å kjenne det i kroppen etter en økt! Jeg skal gjøre disse øvelsene hver dag. Enten det er rett før eller etter frokost, på trening, eller før jeg legger meg. Jeg liker å gjøre både abs og buns samtidig, slik at jeg blir ferdig med det, men det går også an å dele det opp og ta en på morgenen og den andre på kvelden. Bildet nedenfor er også fra 2014. Det var det året jeg gikk så mye ned i vekt, at buksene mine ble for store rett etter at jeg kjøpte dem! Og så var jeg så brun etter å ha vært i Tyrkia tre ganger på 4 måneder. Savn! Jeg bruker disse bildene som motivasjon. Tenker at jeg har klart det før, da skal jeg klare det igjen! 

Hva sier du? Henger du deg på challengen min? Enten en eller begge to? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg