JEG BEGYNNER I DAG

De siste ukene har vært alt annet enn normale. Det har da gått ut over kostholdet mitt, for ikke å nevne treningen. Men disse to tingene har vært det siste jeg har tenkt på i det siste. Først nå i dag, eller rettere sagt i går kveld, gikk det opp for meg hvor jeg var på vei. Opp. Ikke opp som i “fremgang”, men opp som i “opp i vekt”. Jeg tenkte for meg selv at nå er tiden for å sette kurs mot riktig vei igjen. 

Jeg satte meg ned i går for å skrive en oversikt om hvordan jeg skulle gjøre det fremover. Jeg har lagt meg en plan for 4 uker, hvor jeg har ett ønske om å gå ned 4-5 kilo. Og jeg begynner i dag! Jeg har ikke skrevet ned spesifikk hva jeg skal spise og hva jeg skal trene, for det har jeg PT til å gjøre. Men det omhandler hvilke vaner jeg ønsker å bygge meg opp. Spise sunt, bruke de måltidserstatningene jeg har tilgang til, droppe brus og snop, hvor mange dager skal jeg trene, etc. Jeg har også lagt inn to challenger som jeg skal gjøre hver dag/kveld. Skal legge disse ut for dere litt senere i dag. Så kanskje dere vil hive dere på!? Hvilke måltidserstatninger jeg bruker kommer jeg til å skrive ett innlegg om i morgen. Jeg er nesten tom nå, og må handle inn mer (slik at jeg kan ta bilder og vise dere, of course). 

Nå må jeg skynde meg å gjøre meg klar for trening. Augusta venter på meg. Første treningsøkt på.. ja, lenge. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg