JEG SKAL TA MC-LAPPEN

Jeg har tenkt på dette sykt lenge, og nå har jeg bestemt meg! Jeg skal ta mc-lappen! 

Jeg synes det høres så kjekt ut å reise på lange roadtrip på motorsykkel sammen med en hel mc-klubb. Samholdet i motorsykkelmiljøet ser ut til å være så sosialt og givende, og jeg har lyst til å være en del av det! Jeg tror jeg har tenkt på dette i hvertfall to år. Grunnen til at jeg har ventet og utsatt det så lenge er rett og slett fordi det er så dyrt. Det er vel nesten like dyrt som billappen tenker jeg. Kommer litt an på hvor mange kjøretimer man trenger. Og så trenger jeg jo sykkel attpåtil! Siden det koster en del har jeg tenkt å ta lappen over 2 år. At jeg kanskje har den i løpet av neste sommer. Jeg har ikke valgt kjøreskole helt enda, men holder en knapp på Haraldseid Trafikkskole i Haugesund. Om du har noen kjøreskoler i Haugesund området å anbefale, så tar jeg gjerne imot tips

Andreas har mc-lappen fra før, og siden vi er så heldige å få låne sykkel av en kompis og kjøreklær til meg av tanten min, så har vi kunnet tatt oss noen små kjøreturer i år. Det er jo bra for meg nå før jeg skal hive meg på kjøretimer. Jeg sitter på bak, så da kan jeg lære litt om hvordan jeg skal kjøre. Hvordan sykkelen ligger på veien i svinger og sånt. Og så har jeg fått en gjennomgang om hva som er gass, gir og brems og forskjellig. Når det er så kjekt å sitte bak, kan man jo bare tenke seg selv hvor gøy det er å kjøre selv! Gleder meg som ett lite barn! 

🌸Har du mc-lappen?🌸

6 kommentarer

Siste innlegg