SLITEN COWGIRL

Hei folkens! Tenkte bare stikke innom her for å gi ett lite livstegn fra meg. Ja, jeg har ikke akkurat vært så aktiv her den siste uken, noe jeg er fullt klar over. Jeg har tenkt på at jeg har måttet oppdatere bloggen lenge nå, men det har rett og slett ikke latt seg gjøre. Kom bare med ett meningsløst langt innlegg her om dagen om min frustrasjon over enkelte individer, men det er ikke noe å gjøre med det.

At jeg ikke har oppdatert ellers? Det har bare med at jeg har vært så giddalaus og ikke orket så mye. Rett og slett. Har ikke orket noe husarbeid, har ikke fullført en eneste “telltur” denne uken, har ikke giddet å tatt med meg kamera på noe som helst da jeg har vært utenfor døren. Jepp, rett og slett giddelaus (giddeløs på godt bokmål).

Jeg har vært i stallen da, det har jeg orket! Jeg finner en slags sjelden ro når jeg driver med det jeg elsker, nemlig hest! Tidligere i uken har vi hatt en bitteliten mini photoshoot i cowboy stil, men det ble ikke tatt så mye bilder da dette bare var noe full fart greier. Men jeg vil få til en mer gjennomtenkt photoshoot i samme stil litt senere når det er litt varmere i været. Denne dagen var det kaldt og det blåste litt. Men hva synes dere? Kledde jeg ikke chaps og cowboyhatt kanskje!?

Personlig elsker jeg denne stilen og skulle ønske vi alle kunne gått slik hele dagen! Byttet ut vanlige kjøretøy med hest, gått på saloon istedenfor nattklubb, drukket øl (jeg foretrekker cider da) og spilt kortspill. Tygget strå og slappet av under skyggen av ett tre. Jobben var å møkke ut av stallen og treningen var å bære høyballer ned fra loftstaket og vann fra paddockene. Det hadde vært livet det! 

Fra og med i kveld av skal jeg ha langfri, så da er planen å fokusere på å få ting gjort. Jeg har en måling 30.april som jeg må trene frem til.Vekten skal være ned i minimum -2 kg, det har jeg lovet meg selv! Hunden har ikke fått noen langtur denne uken heller og det er litt sløvt. Så derfor skal jeg gjøre det godt igjen og gå minimum to langturer denne helgen! Huset er rotete igjen og Kira har i tillegg begynt på røyteperioden, så jeg går rundt og nyser hele veien. Støvsugeren må stå fremme til enhver tid, for det fyker svarte og hvite hår overalt – hele tiden! Jeg har også noen sybestillinger som skal sendes i løpet av helgen, så det er nok å gjøre. Kanskje jeg nesten burde slepe med meg kamera disse dagene så får dere se hvordan mine travle dager er? Istedenfor bare å snakke om det. Det gjør jeg! 

Har du noen slike perioder hvor du faktisk ikke gidder å gjøre en dritt? Takk, da er jeg ikke alene! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg