SAKTE MEN SIKKERT

Åh, nå merkes det at nordmenn er reisesyke og klar for sol og varme. Overalt jeg ser, snapchat, instagram, blogger, mange er allerede kommet seg til syden. Jeg er ikke litt misunnelig en gang. Ikke litt. Jo, faktisk veldig! Jeg er så reisesyk akkurat nå at jeg kunne satt meg på første fly sørover! 

Jeg har jo denne dealen med venninnen min, at når vi begge har gått ned 20 kg, så skal vi unne oss en jentetur til syden. Og du kan tro vi merker presset nå som sommeren er rett rundt hjørnet og vi tenker at nå kunne vi faktisk ligget på en solseng og nytt livet til det fulle! Om ikke akkurat en solseng i syden, så har vi nå alltids aksdalsvannet rett bortenfor meg her hjemme, heh. Vi ønsker jo se bra ut uansett, og med tanke på at det kun er 7 uker til juni… Uansett, vi har ikke noe å haste oss etter. Den sydenturen kommer før eller senere, og vi kan så og si reise når vi måtte ønske det.

Men vi er ikke der helt enda, men vi nærmer oss sakte men sikkert. Jeg håper å nå målet mitt i løpet av dette året. Jeg er ganske snart halvveis! Håper på at jeg er der i løpet av neste uke en gang faktisk. Jeg har en liten nedtelling for meg selv i ukene fremover. Jeg har notert ned ukene siden 3.april og frem til 30.mai. Jeg noterer ned hvor mye jeg har gått ned de gjeldene ukene, og hvor mye jeg veier hver søndag. Jeg vil gå ned så mye som mulig nå før sommerferien! Første uken gikk jeg ned 1.1 kg, mens neste uke gikk jeg ikke ned noe i det hele tatt. Denne siste uken har vært en bombe av motivasjon, for jeg klarte ikke å dy meg og måtte bare veie meg i dag for å se hvordan jeg lå an. -1.2 kg siden sist måling som var på søndag! Det er kjekt det! Jeg ble så motivert at jeg slo til med litt hjemmetrening i dag før kveldsvakt. Om 2 uker skal jeg ha ny måling hos PT Sandra, og det er jo motivasjon i seg selv.

Jepp, sakte men sikkert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg