KLAR FOR STEVNE

Heisann! Ett kjapt lite hei og hallo innlegg kommer her. Jeg er nemlig på vei ut dørene, til ett arrangement jeg har planlagt lenge! Det er ridestevne i Haugesund denne helgen, og jeg skal holde stand med mine produkter der. Ja, jeg har ikke snakket så mye om akkurat denne delen av livet mitt. En grunn til det er at jeg ønsker å holde blogg og dette litt på avstand fra hverandre, da jeg på sikt ønsker at denne syhobbyen min en dag skal bli mitt levebrød. Man kan ikke koble to forskjellige jobber sammen, kan vi vel? 

Så hvilke produkter er det jeg skal selge? Hva holder jeg på med? Hva er det jeg ikke har fortalt dere så mye om? Vel, for det første handler det om hest. Hest, hest, hest! Jeg syr og designer hesteutstyr, alt fra kalvekryss og hårsløyfer til pannebånd og sjabraker. Jeg vet nok at 95% av dere nå ikke vet hva jeg snakker om, men det gjør ingenting. Jeg kommer tilbake til dere litt senere i dag og forteller om hvordan dagen har gått. Planen er å være med hele helgen, så da får dere en litt bedre innsikt i hva jeg gjør på fritiden og hva dette handler om. Vi snakkes! 

Snikbilde når jeg står og gjør meg klar. Litt stresset, men mest spent! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg