IKKE LANGT IGJEN

Nå er jeg altså så glad! Jeg fant frem noen gamle bukser i dag som jeg har som mål å passe oppi til sommeren. Dette er gamle bukser fra noen år tilbake, da jeg var litt smalere rundt baken for å si det på den måten. I 2014 slanket jeg meg 10 kilo, og kom da oppi den rosa som dere kan se bilder av ovenfor. Vel, i løpet av de 3 siste årene la jeg jo på meg igjen, og buksene ble pakket vekk. Aldri kastet, for jeg var fast bestemt på å passe oppi dem igjen. Er fortsatt bestemt på det. Og i dag innså jeg at det er fullt mulig!

Jeg tok dem frem i dag for å ta “før”-bilder, men trodde helt ærlig de ikke skulle passe så bra som de gjorde. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle komme meg oppi noen av dem i dag, men jeg bruker faktisk den ene buksa akkurat nå. Det gjør noe med selvtilliten, og ikke minst motivasjonen! Som dere ser så er jeg ikke langt vekke fra å passe oppi de fleste av dem. Dette skal jeg få til! En av buksene har til og med fortsatt prislappen på. Til sommer skal alle disse buksene passe meg! 

6 kommentarer

Siste innlegg