TRENINGSKUPP PÅ EBAY

Hjemme blir jeg kalt ebaydronningen. Det er kanskje ikke så rart, da man er vant med at det kommer sånn 5-6 pakker i posten hver dag fra china!? Jeg handler bokstavelig talt alt mulig på ebay! Jeg aner ikke hvor mange bomkjøp jeg har gjort, men også mange gode kjøp hvor jeg har spart mye penger fremfor å gå i butikken her hjemme og betale 5 ganger så mye for samme vare. Ta for eksempel en boblevest til hund som de selger på XXL. Den koster rundt 200 kr. Nøyaktig samme vest fant jeg på ebay til 60 kr..

En ting jeg ser etter på ebay for tiden er treningsutstyr. Siden jeg nå har begynt på ett treningsprogram og er godt i gang med ett seriøst opplegg, trenger jeg mer verktøy, eller hjelpemidler, for at treningen skal gi maksimalt resultat! Jeg har gått til innkjøp av de elastiske treningsbåndene som er perfekte å bruke til knebøy og trene innside lår osv. Du vet, dem de selger på x-life til 349 kr for 4 stk? Det er sykt altså! nesten 400 kr for gummibånd!? Vel, jeg betalte 7 kr for ett bånd. Kjøpte 3 da, for sikkerhetsskyld. Man vet jo egentlig aldri noe om kvaliteten når man handler fra kina. Kjøpte også ett par hansker jeg kan bruke ved trening med manualer eller stang. Venninnen min har akkurat like, så de har jeg god tro på! De kostet nesten 20 kr.

En annen ting jeg fikk beskjed om fra PT’en min var å skaffe meg ett par ankelbånd. Vet ikke hva de kalles jeg (bilde nr 3), men greit å ha mine egne når jeg trener på senter. Slike ting forsvinner fort. Så kjøpte jeg ett såkalt waist trainer, eller svettebelte som jeg liker å kalle dem. Jeg har allerede ett hjemme, men jeg finner det ikke igjen. Rotehue. Jeg var veldig fornøyd med den så jeg bestilte hjem en ny. Sykt effektiv på trening! Man svetter som en gris og blir bokstavelig talt kliss våt på mage og rygg etter endt økt. Det er ikke bevist noen effekt av disse her, men jeg velger å ha tro på dem. Jeg føler meg ihvertfall bra etter å ha brukt dem! Til slutt kjøpte jeg meg en treningstights. Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe treningstights fra ebay! Men denne var såpass billig at jeg tok sjansen. Jeg har ikke store forventninger til akkurat dette med klær fra denne siden, så vi får krysse fingrene. Den var ihvertfall skamkul på bildet! Det ligger link til alt jeg har nevnt nå nedenfor. 

1. Elastisk treningsbånd HER    2. Hansker HER    3. Ankel bånd med krok HER   

4. Sweat Waist Trainer HER    5. Knestøtte HER    6. Treningstights HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg