PÅSKETREFFET 2018

Jeg har helt glemt ut å fortelle dere hva jeg gjorde i påsken. Jeg tror jeg nevnte såvidt at jeg skulle på hytta med familien og stå på slalom i skibakken. Lisa var også med. Kjæresten måtte være hjemme siden han hadde jobbhelg.Tok selvfølgelig nesten ingen bilder, og søren også til det! Jeg må seriøst skaffe meg ett lite kamera som er lett å ta med. Det speilreflekskamera kan bli noe stort å drasse rundt på. Anyway, det var koselig og været kunne ikke vært bedre! Perfekt påskestemning! 

Før vi reiste på hytta måtte vi få med oss påsketreffet for motorkjøretøy i byen. En årlig greie for alle med interesse for motor, kule biler og motorsykler, så selvfølgelig måtte jeg få med meg det! Litt trist at jeg ikke hadde fått på sommerfelgene, men snøen kom jo noen dager etterpå uansett. Vi har lært såpass her på vestlandet! Slike arrangement får meg til å mimre tilbake til da jeg var en del av rånemiljøet her i byen. Okei, så nærmer jeg meg 30, men jeg tror aldri den lidenskapen for kule biler med grom lyd fra motoren vil forsvinne. Jeg og Lisa fikk sitte på med en kompis, imens hele treffet cruiset mot Visnes på Karmøy for å vise seg frem. Og vi kunne jo ikke bedt om ett finere vær! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg