RYDDET SOVEROM

God kveld folkens! Endelig kan jeg sette meg ned og nyte resten av kvelden. Jeg begynte dagen med en treningsøkt for å komme i gang igjen etter påske, men det er ikke det som har holdt meg opptatt i dag. Soverommet trengte virkelig en opprydning, for ikke å nevne klesskapet. Klær lå slengt over alt, i senga og på gulvet. For ikke snakke om alt det støv! Jeg er en elendig husmor. Jeg skal absolutt bli bedre på å vaske oftere! Så jeg har brukt de siste 4-5 timene på å rydde og vaske soverommet slik at jeg kan få en god natts søvn igjen. Forresten, jeg har lenge mistenkt at jeg kan være allergisk mot støv. Nå tror jeg at jeg har fått bekreftet den mistanken.

Slik så det ut først… og dette er til og med tatt etter at jeg hadde ryddet hele gulvet!

Til middag idag hadde jeg meg enchiladas med kylling stekt i tacokrydder og salsasauce. Nydeligt!! Toppet med litt ost, og rømme ved siden av så det ikke blir altfor sterkt. Salat med noen biter friske jordbær satte fargen på det hele. Måtte legge ved lunsjen jeg hadde og, bare fordi jeg ble så sykt fornøyd med bildene! Når jeg lager meg inspirerende mat så er jeg ikke så sugen på søtsaker. Kanskje jeg ikke er så dårlig husmor after all?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg