VARME RUNDSTYKKER TIL KVELDS

Så ble det varme, hjemmelagede rundstykker til kvelds! Og i tillegg så er de grove og sunne! 

Bakelysten slo til igjen. Denne gangen ble det sunne rundstykker som jeg nå skal kose meg med, med Shrek 4 på tv. Jeg har ingen fast oppskrift som jeg pleier å følge, faktisk liker jeg å prøve ut nye ting og oppskrifter hele veien. Denne oppskriften fant jeg helt tilfeldig på nettet i dag. Og jeg kan skrive under på at bollene er verdt forsøket! De ble super gode, og spesielt gode med jordbær syltetøy og ett glass melk til. Om dere vil prøve dem ut selv så finner dere oppskriften HER. Ha en fin kveld dere! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg