REKEMANDAG

God kveld dere! Dagen i dag ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt meg. Til det positive altså! Jeg hadde egentlig tenkt å bare være hjemme i dag, men så fikk kjæresten for seg at vi burde lufte oss litt. Så vi kjørte rett og slett til Nedstrand for å gå tur til Himakånå. Solen skinte og landskapet var bare helt nydelig, en flott tur kort fortalt! Jeg har aldri vært oppe på Himakånå før, så nå kan jeg endelig krysse av denne turen også. Skal legge ut litt bilder fra dagen i morgen.

Ellers må jeg si vi har kost oss masse i dag. En fin start på uken. Før turen hadde vi oss rekelunsj med ferske reker og loff. Så koselig å kunne dekke på med fine påskeservietter! Nå skal jeg kose meg med film før det er leggetid. Vi snakkes mer i morgen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg