PHOTOSHOOT HELE DAGEN

God kveld folkens! Jeg holder på med å lage hjemmelaget pizza for øyeblikket. Det skal bli godt med mat nå kjenner jeg. Jeg og Augusta har vært ute og tatt bilder hele dagen, så det har ikke vært tid til å spise noe mat. Ikke det at vi har tenkt på mat heller, det er jo så gøy å være ute og ta bilder at vi glemmer tiden helt ut. Plutselig har vi vært ute i flere timer. 

Vi har bladd gjennom alle bildene og jeg gleder meg sykt til å vise de frem! Hvem sier man trenger profesjonelle fotografer? Vi vet begge hva den andre foretrekker når det kommer til bilder av oss selv, så jeg må si vi er virkelig ett drømmeteam når det gjelder photoshoots og det å ta bilder av hverandre! Og ett godt kamera er selvfølgelig viktig.

Når det kommer til i kveld så er vi litt svake akkurat i dag. Vi har vært litt frem og tilbake om vi skal ta oss ett lite glass og ha det gøy på byn, eller sitte og ha Løvenes Konge-maraton hjemme, hehe. Men vi endte opp med å kjøpe litt drikkevarer, så vi kommer til å sitte hjemme hos meg og kose oss litt utover kvelden. Dere må ha en fin lørdagskveld alle sammen! Snakkes! 🙂 

Looken min i dag

5 kommentarer

Siste innlegg