TACODATE

Hei på dere! Jeg sov visst litt lenger enn planlagt i dag, men det er nå godt å kunne gjøre det også av og til. Sola skinner inn vinduene her, så jeg tenkte å dra venninnen min med på en liten kjøretur til en plass hvor vi kan gå litt tur og gjerne ta noen bilder. Man må utnytte slike dager mens man har dem! I kveld vet jeg ikke helt hva jeg vil, så det får vi ta etterhvert. Eneste jeg vet er at jeg har helt fri denne helgen, så den skal nytes til det fulle!

Helgen min startet med taco date i går sammen med Augusta. Jeg fikk til og med en stor, flott rosebukett av henne, som en trøst for alt jeg har gått igjennom den siste tiden, noe jeg setter stor pris på! Og hva er vel en date uten blomster?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg