FØRSTE PT TIME

I dag har jeg hatt min første time med PT Sandra. Eller, det vil si vi har hatt vår første time. Jeg og venninnen min hadde en dobbel time i dag sammen med personlig treneren vår siden dette var vår første gang og hun måtte gå gjennom litt ulike øvelser med oss. Jeg fikk øynene opp for noen helt nye øvelser, samtidig som jeg fikk rettet opp teknikken på noen andre. En veldig god time hvor musklene fikk gjennomgå. Nå har jeg trent 4 dager denne uka, så i helgen blir det en liten pause før vi kjører på i neste uke igjen! 

Jeg sa nettopp til venninnen min at jeg ikke lenger tenker så mye over ermene mine. Om jeg skulle ut en kveld ville jeg alltid prøve å finne ett outfit med lange ermer for å skjule dem. Slik føler jeg det ikke nå lenger. Jeg føler jeg har strammet opp akkurat på dette området. Tidligere var de store og “dinglete”, og flexet jeg muskel kunne man fortsatt kjenne mye fett på underarmen. Det er det blitt mindre av, så det er tydelig det skjer noe her!

Jeg har selvfølgelig klart å rote vekk minnebrikken til kamera, så det ble dessverre bare mobilbilder i dag. Vi skal ha en time i neste uke og da skal jeg ha en minnebrikke tilgjengelig slik at vi får noen ordentlige bilder! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg