HAPPY BIRTHDAY

I dag har min gode venninne Augusta bursdag! Hun blir endelig 23 år, en dag jeg vet hun har ventet lenge på. Og man kan ikke henge så mye med en bloggegal venninne uten å bli nevnt på bloggen når man har bursdag! 

Jeg og Augusta ble kjent på en helt random fest. Tilfeldigheter gjorde at hun dukket opp på denne festen jeg var på, og kjemien mellom oss kunne nesten vært som om vi hadde kjent hverandre i en evighet. Vi hadde mange felles interesser og humoren må vi bare si er identisk med hverandre. Slike venner må man bare trykke til oss når sjansen kommer! Siden den gang har vi opplevd så mye at man nesten ikke kan tro at vi kun har kjent hverandre i ett års tid. Gleder meg til tiden fremover hvor vi skal reise på både Gatebil og sydentur og vi skal nå treningsmålene våre sammen. 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

Du liker meg for akkurat den jeg er, og jeg liker deg for akkurat den du er. Det er ingenting ved deg jeg ville forandret på. Det er utrolig hvor like vi er i væremåte. Du er ei ekte venninne som vil andre godt, og det er så godt å kjenne at når jeg hører om noe hyggelig som skjer med deg så gleder jeg meg på dine vegne. På samme måte som når det skjer noe negativt med deg og jeg blir nesten mer sint og tenker mer på det enn du gjør selv. Da vet du at jeg bryr meg om deg! Jeg er glad i deg og håper du har hatt en super duper bursdag! Gjør ikke annet enn å glede meg til lørdag. Da skal vi ta dansegulvet på Burlesque med storm! Gratulerer med dagen søta!!! ❤ ❤ ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg