BAGUETTER MED FYLL

Frem til nå har jeg vært ute av huset en gang, og det var kun fordi jeg måtte. Jeg trengte ingredienser til lunsjen jeg skulle lage i dag. Ellers har det vært rene innedagen, og slik kommer det nok til å være resten av kvelden. Jeg har ikke tenkt meg noen plass! 

Lunsj ja. I dag fikk jeg lyst til å lage baguetter med fyll, de som mamma lærte meg å lage for lenge siden. Jeg har nok delt oppskriften her før, men tenkte nå jeg kunne oppdatere litt likevel. Først av alt trenger du baguetter, fine eller grove. Så koker du 5 egg til de er hardkokte. Bland en pakke lett majones sammen med en boks lett rømme. Skjær eggene i terninger og ha dem i blandingen. Gjør det samme med en boks bog skinke. Om du vil kan du ha litt purre og paprika oppi også. Stek dem i ovnen på 200 grader i ca.15 min. Bon Apetit! Disse er så gode! Perfekt for lunsj, niste, til og med middag. 

8 kommentarer

Siste innlegg