DE ENKLESTE TING

Selvfølgelig glemte jeg helt å ta bilder i går da han kom hjem. Jeg skulle jo vise dere Valentine’s overraskelsen min til min kjære. Det er ikke snakk om en Big Surprise da, men han satte veldig stor pris på det. Jeg hadde ryddet hele stuen og og kjøkkenet, og kjøpt nye lamper og annet interiør til huset. Jeg hadde tent lys i hele stuen. Det var så stemningsfullt her, dere aner ikke. Og så glemte jeg å ta bilder…

– Fra i dag tidlig –

Jeg hadde ærlig talt ikke trodd at han ville bli så glad for å se ett ryddig hjem. Men det første han sa da han kom inn var “så lyst det var her, deilig!” Vi har tross alt levd lenge her nå med kun en lampe ved tv-kroken og to i vinduene. Så det har blitt veldig mørkt her på kveldene. Jeg hadde også bakt brownies og kjøpt tricolour is med sjokoladesaus. Og hadde en episode av Breaking Bad stående klar.

Det er så greit med disse gutta, de blir glade for de enkleste ting! Og jeg vet at min setter mer pris på mat enn roser i en vase. Så hvorfor ikke gjøre det enkelt og gi det man vet de liker best? Som i mitt tilfelle ble, kake! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg