HAPPY VALENTINE’S DAY ♥

Happy Valentine’s Day ♥

Jeg håper dere har gjort noe søtt og hyggelig for kjæresten om du har noen, eller om du er singel håper jeg du har kost deg minst like mye. Jeg for min del har brukt dagen på å shoppe. Kjæresten min jobber kveldsvakt, så det er ikke mye jeg har sett til ham i dag. Men jeg fikk noen skjønne blomster av ham før han stakk på jobb!

Akkurat nå har jeg spist en god middag, og skal til å rydde og forberede noe jeg har tenkt for kvelden. Jeg har jo selvfølgelig en liten overraskelse til samboeren min når han kommer hjem fra jobb! Det er jo tross alt Valentine’s Day. Så nå er det bare å forberede alt slik at vi kan kose oss senere på kvelden. Jeg rekker ikke kikke innom her mer i kveld, men dere skal få se hva overraskelsen min er i morgen  Kos dere videre på denne skjønne dagen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg