JEG TRENGER HJELP

Hei dere! 

Jeg sitter her og jobber litt mens jeg snufser og nyser hvert sekund. Kjenner nesten at jeg begynner å bli syk. Får jammen ikke håpe det, nå som jeg har nesten en hel uke med fri! Jeg startet friperioden min med en tur til Stavanger på Ikea. Jeg har snakket så mye om denne skjenken og vitrineskapet at nå måtte det skje ting her! Så da bar det avgårde tidlig på morgenen for å kjøpe dette greiene. Jeg elsker Ikea, men i dag var det nesten mer ett ork enn en fornøyelse. Jeg har vært så tett i nesen og øynene har vært så tunge. Jeg kunne sovnet stående over handlekurven om jeg bare hadde latt meg gjøre det! Så det ble ikke så mye handling av småting i dag. Men skjenk og skap fikk jeg! Og det er jo kjempegøy å montere dette her… 

Nå har vi drevet på med å montere dette greiene siden vi kom hjem. Skjenken er endelig på plass, men vi måtte ha en pause før vi begynte med vitrineskapet. En pause og en middag. Bilder skal dere selvfølgelig få se når alt er på plass! Jeg tror det blir veldig fint til slutt. Det ser nå bare litt stusselig ut akkurat nå siden det er ett stort tomrom og masse rot. 

Planen har vært å ha skjenken ved spisebordet, og ha ett stort speil hengende over. Og så vil vi ha vitrineskapet ved den tomme veggen det er bilde av nedenfor. Men nå er jeg usikker igjen. Vi har satt skjenken på plass, men syntes liksom den forsvinner litt bak det store spisebordet. Kanskje det hadde vært bedre med ett høyt vitrineskap der istedenfor og heller ha skjenken og speilet ved den tomme veggen? Jeg skal straks sette i gang med å montere vitrineskapet. Må bare lade opp litt arbeidslyst. 

Hjelp meg. Hva tenker dere? Hvor ville dere satt hva?

2 kommentarer
    1. Ommøblering er vanskelig! Tror jeg ville hatt det ved den tomme veggen, for det gjør seg med speil på veggen som reflekterer stemningen ved middagsbordet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg