GRATULERER TIL ALLE MØDRE

Gratulerer til alle flotte mødre der ute! Ett litt forsinket innlegg coming your way. Jeg har vært på farten i hele dag, bokstavelig talt. 

Hurra for morsdag! Jeg er glad denne dagen finnes, for den hjelper meg til å minne meg på å sende noen fine ord til verdens beste mamma som egentlig fortjener å høre at jeg er glad i henne hver eneste dag. I en travel hverdag glemmer man fort å gjøre de små ting, eller si de enkleste ord, til dem man er glad i og betyr mest i livene våre. Så derfor er jeg glad for at slike dager finnes. Da gjelder det å sette pris på den som har bragt oss inn i denne verden. Tenk det, du og dine søsken er de eneste som har hørt hjertet til mammaen din slå fra innsiden ♥

I dag har jeg bakt boller med vaniljekrem som jeg hadde med til både mamma og svigermor. Men siden det både er morsdag og fastelavn så hadde selvfølgelig begge to bakt boller de også. Så det ble mye boller i dag! I tillegg besøkte vi morfar på sykehjemmet, hvor også tante hadde med seg boller. Jeg har aldri spist så mange boller i hele mitt liv! Oppskrift på bollene mine kommer i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg