OH POLLY

Det er lørdag, og da er det lov å snope litt. Det er tross alt helg! Vel, nå skal ikke jeg snope så veldig mye, men kikker, det gjør jeg. Jeg har akkurat kikket på litt klær som jeg vil unne meg når jeg har nådd vektmålet mitt! OhPolly heter butikken, du har kanskje hørt om den? Kanskje du også har shoppet noe derfra? I såfall er du hjertelig velkommen til å legge igjen en kommentar om du vil anbefale butikken – eller ikke. Jeg har fulgt OhPolly på instagram en god stund nå, og de har så mye fint! Jeg elsker å kle meg sexy, spesielt i klær som får frem formene mine. Jeg elsker former og gjør alt for å fremheve dem! Jeg tenker jeg slår til på noen av disse antrekkene når vekta mi sier 65 blank!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg