JEG ER MER SELVSIKKER

Hei hei! Endelig sier jeg bare, endelig fikk jeg tid til å skrive igjen. Når var det sist jeg oppdaterte noe her? Lørdag? Forrige helg? 

Jeg blir så glad når dere lesere kommer bort til meg på gaten, som oftest på byen en lørdags kveld, og sier til meg at dere leser bloggen og at jeg aldri må slutte å skrive! Både jenter og gutter! Jeg får seriøst ikke sagt det nok. Det er så fint at arbeidet jeg legger ned på denne bloggen blir sett og satt pris på. Det motiverer selvsagt meg til å fortsette å legge inn arbeid med bloggen, men den andre siden gir det meg også litt dårlig samvittighet om det går lenger tid uten at jeg skriver noe, for jeg vet nå hvor trofaste lesere jeg faktisk har. Og det er gull verdt!

Okei, så har det gått en liten uke hvor jeg har vært fraværende. Det har selvfølgelig ikke vært meningen, for motivasjonen min har vært på topp! Jeg har vært på kino, jeg har vært i stallen og ridd på tur, jeg har vært støttekontakt, jeg har jobbet både på jobb og med det lille hobby”firmaet” mitt, og så har jeg endelig hatt tid til en ordentlig photoshoot som jeg vet flere av dere lesere har etterspurt. Du vet, shoot med fotograf, blits, kamerastativ, lys og en svær hvit paraply som jeg kaller det. Jeg har allerede sett noen av bildene og jeg er bare super fornøyd med hele shooten. Fotografen er virkelig dyktig, og jeg vil gjerne skryte litt av meg selv også. Etter å ha holdt på med å leke modell på hobbybasis i mange år ser man virkelig forbedringer hos seg selv med tanke på holdning og diverse knep for å få de perfekte bildene. Skuldrene ned, haka opp, opprettholde en fin s-kurve, ikke skjule midjen. Denne gangen lærte jeg også ett nytt knep; hold tunga opp i gangen. Det får overgangen fra halsen til haka til å se slankere ut. Jeg sier modell, men jeg er jo ikke det. Dette er kun for hobby sin del, og jeg synes det er veldig kjekt å stå foran kamera. Jeg er blitt mer og mer selvsikker opp gjennom årene, og det tror jeg faktisk man kan se på bildene også? Bildene blir mer ekte om man er avslappet i forhold til kroppen sin og hvordan man ser ut. Det har ikke alltid vært slik for min del, og det har tatt meg mange år å komme til det punktet jeg er i dag, psykisk. Jeg la kanskje ut bilder tidligere også, men ikke med samme selvtillit som jeg har i dag. Jeg er bare glad for at jeg endelig tørr å gå min egen vei uten å bry meg med hva andre sier.

En liten smakebit fra photoshooten

Fotograf: Knut Ivar Skogland

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg