EN FORBEDRING

Jeg nyter helgen fult ut nå. Jeg er akkurat ferdig med å rydde ut av dette roterommet som jeg viste dere for tre innlegg siden, så nå sitter jeg og slapper av litt før jeg skal vaske gulvet der inne. Ser virkelig frem til når dette rommet er ferdig og klart til bruk! Skal bli så fint! Senere i kveld blir det hjemmelaget pizza og noen episoder av “Broen”. 

Ellers har jeg vært på trening i dag. Merker at formen blir bare bedre og bedre! Jeg starter alltid opp på tredemøllen først for å få en god oppvarming. Normalt bruker jeg å ha innstillingene på 8-9 km/t, og da jogger jeg lett og klarer å holde ut lenge. I dag pushet jeg meg enda mer og sprang 10 km/t over lengre tid, noe som er en forbedring. Det beste av alt er at jeg syntes det gikk overraskende lett! Jeg ble ikke andpusten, og jeg klarte meg like bra som om jeg skulle hatt den på 8 km/t. Dette liker vi!

Btw så sier vekten foreløpig at jeg har gått ned 0.5 kg denne uken. Innveiing i morgen. Da skal jeg også måle kroppen for å se om jeg har gått ned noen cm her og der! BMI’en min har også sunket -0.4 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg