TYPISK TACO

Hvem andre har en fast dag man spiser taco?

Jeg vil tro de fleste av oss har en eller annen fast dag i uken til taco. Men er det så rart? Det er jo så enkelt og lettvint! Her i huset er det tacofriday som gjelder. Så pizza på lørdag. Jeg prøver å begrense meg litt nå siden jeg holder på med dette treningsopplegget mitt, men taco trenger ikke alltid være så usunt. Rømmen kanskje, og lefsa. Ja, og chipsen jeg har knust over det hele. Okei, noe karbohydrater ble det i dag, men jeg har vært skikkelig flink i uken ellers, og forhåpentligsvis når jeg veier meg på søndag vil vekta vise -0.5 -0.8 kg ett sted. Minimum.

Jeg tror jeg har valgt fredag som min “cheatday”, uten at jeg helt var bevisst på det. Når jeg tenker etter er det idag helgen begynner, det er idag det går masse kjekt på tv, og det er idag man lengter etter når mandagen kommer og uken begynner forfra igjen. Idag kan du slenge beina på bordet og klappe deg på skulderen og si bra arbeidsuke. Jeg føler med dere som må jobbe til helgen btw. Så kanskje det var litt underbevisst likevel. 

Det finnes utallige varianter av taco! En typisk taco for meg er kjøttdeig, salat, agurk, rømme, ost, knust tortillachips og av og til slår jeg til med litt tacosaus. Da jeg var yngre og bodde hos mamma og pappa hadde vi til og med ris til tacoen! Mange blir overrasket når jeg sier det, kjæresten min også. Men da han fikk smake det ble han positivt overrasket. Hva er en typisk taco for deg? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg