JEG ER TAPEREN

Endelig fredag, og endelig noen dager fri. Denne helgen har jeg sett frem til lenge nå. Som alle andre helger. Den følelsen du kjenner på når du setter deg inn i bilen etter en arbeidsdag og vet at nå er det helg! Priceless. Like deilig hver gang! 

Da jeg kom hjem var ikke følelsen like deilig lengre. Det har snødd unormalt mye her på vestlandet, og det bare fortsetter. Det har gjort at innkjørselen vår er blitt mye høyere og bakketoppen enda mer “skarp” om jeg kan forklare det på den måten. Så med noe lav bil, så kan man jo forestille seg hvordan det går. Bilen tar nedi bakken når det ikke er snø engang. Jeg klarte selvfølgelig å sette bilen fast da jeg kom hjem fra jobb i dag. I tillegg følte jeg at jeg var borti muren med bakparten av bilen, så jeg så for meg at det var bulk både her og der, så da jeg skulle smyge meg ut av bilen sa jeg noen gloser litt for høyt slik at naboen kunne høre meg. Han bare lo av meg heldigvis, og kom for å hjelpe til. Og jeg som kjørte hjem fra jobb og passerte minst 3 biler som hadde satt seg fast og jeg bare haha, tapere. Neida. Så setter jeg meg fast i min egen innkjørsel… Hvem er taperen nå liksom? I tillegg ser det jo bare super dumt ut at det nesten ikke er noen bakke å sette seg fast i her engang! Kom meg løs til slutt da. Samboeren dukket opp til rett tid! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg