JEG DOKUMENTER ALT

God kveld! Jeg har akkurat satt meg ned med en skål med no herlig snacks! I dag har jeg endelig tatt tak i klærne som har ligget strødd på soverommet og fått ryddet dem på plass i skapet. Og tatt ned de røde julegardinene som hang der. Nå ble alt så mye lysere og “lettere”, og ryddigere ikke minst. Det var faktisk litt deilig å endelig få vekk julen der også, det må jeg ærlig si. Det står fortsatt noen nisser her og der, men de får jeg ta siden. Og så kom jeg nettopp inn dørene fra tur med hunden. Det snør godt ute nå, så nå skal jeg kun slappe av på sofaen resten av kvelden med en skål med skogsbæryoghurt, havregryn og kuler av havre, hvete og ris. Hvem sa at snacks måtte være usunt!?

Nå som jeg skal dokumentere alt jeg spiser i løpet av uken, så er det motivasjon i seg selv å holde seg til sunne matvarer. Ihvertfall sunnere enn hva jeg hadde valgt ellers, muligens. PT Sandra skal ordne en kostholdsplan for meg, og da må hun også få vite om mine matvaner og hva jeg liker å spise. Derfor må jeg dokumentere denne uken alt jeg stapper i meg. Jeg kaller henne PT Sandra forresten, for da vet dere alle hvem jeg snakker om 🙂 Anbefaler dere til å prøve yoghurt med tilbehør. Jeg er ikke noen fan av yoghurt generelt, men i dag fikk jeg skikkelig lyst på det. Det er enkelt og raskt, og det metter godt med noe havregryn i tillegg. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg