ETT NYTT KAPITTEL

Hei dere! I dag har jeg vært i ett spennende møte angående ett nytt samarbeid i forhold til bloggen. Jeg gleder meg veldig til tiden fremover, det vil bli både krevende og interessant, og ikke minst veldig, veldig gøy!!

Som dere vet, så trener jeg nå på Evo Fitness Senter i Haugesund. Jeg har trent her nå i to måneder, er det vel? Jeg trives og har funnet meg veldig godt til rette her. Det er nesten ett senter som styrer seg selv, det føles ihvertfall slik for oss som trener der. Alltid rent og fint, men ser sjeldent folk som jobber der. Kun folk som trener og fokuserer på seg selv. Alt foregår i ro og orden. Perfekt! Det er dog to PT (personlig trenere) som jobber her og står på for sine kunder og stiller opp for andre som måtte lure på ting. Jeg er nå så heldig at jeg i dag har inngått ett samarbeid med Sandra, som er en av de personlige trenerne på Evo. Det har virkelig åpnet seg ett nytt kapittel for meg nå.

I dag har vi lagt en plan for hvordan tiden vil bli i tiden fremover. Dette kan bli spennende, spesielt for dere som også er på en sti mot ett slankere jeg og som kanskje vurderer PT timer selv? Jeg kjenner ihvertfall at jeg gleder meg! Augusta, treningsvenninnen min, skal også få være med på dette samarbeidet, og sammen skal vi 3 lage mye innhold fremover som dere lesere kan få nytte av! Ææh, jeg er så heldig som får en så skjønn og dyktig fagperson som Sandra ved min side!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg