OM 20 KG SKAL VI TIL SYDEN

Jeg er så glad for at jeg har ei venninne å trene sammen med. Faktisk så har jeg både kjæreste og to venninner som trener på samme senter som meg. Jeg anbefaler det virkelig, å ha støttespillere som pusher deg og hjelper deg på vei. Men det er hovedsakelig jeg og A som har noenlunde de samme målene. Mitt hovedmål, som er 20 kilo ned i vekt, gjelder også for A. Derfor er det så greit å trene med henne, fordi vi har samme mål og kan gå gjennom samme treningsprogram og motivere hverandre på veien mot målet. Vi er så flinke til å samarbeide når det kommer til styrkedelen. Vi startet reisen samtidig og ser forbedringer hos hverandre allerede! Vi har satt oss ett mål, og vi har også planlagt en stor belønning når vi nå blir kvitt disse 20 kiloene. Nemlig JENTETUR TIL SYDEN!!

Hvor kjekt blir ikke det! Ligge på stranden og vite at dette har vi fortjent. Og ikke minst hvor amazing vi kommer til å se ut, haha! Ja, men det er sant. Jeg har allerede begynt å spare litt, slik at jeg er sikker på at jeg har råd når den tid kommer, for er det noe som vi begge virkelig ser frem til, så er det denne gulroten vi higer etter, en velfortjent sydentur til varmen. Men hvor skal vi? Det har vi ikke funnet ut enda, men jeg har kikket på noen destinasjoner. Jeg har også søkt rundt på nettet etter fine hoteller, of course. Klarer vi dette målet skal vi virkelig unne oss luksus! Da skal vi ikke holde igjen på noenting! Bildene er av mulig aktuelle hoteller i blant annet Gran Canaria, Ayia Napa, Mallorca og Rhodos. 

4 kommentarer

Siste innlegg