GODT NYTTÅR

Hei, og godt nyttår!

Ja, her kommer jeg liksom. Hengende mange dager etter skjema. De siste ukene ble ikke akkurat som jeg hadde planlagt. For det første røk pcen min, så jeg har vært uten pc nå i lang tid. Der er forklaringen på hvorfor bloggen er så lite oppdatert, og det har plaget meg helt siden dette skjedde. Jeg skulle jo starte det nye året med blanke ark og ett innlegg om dagen. Jeg var først innom Power for å sjekke om de kunne fikse den, for jeg trodde først det kunne være laderen som var problemet. Men der fikk jeg bare beskjed om at jeg bare kunne kjøpe ny, for å fikse den ville bli dyrt. Kjæresten min godtok ikke den responsen, så i dag var han innom igjen og forlangte at de skulle sjekke hva som er galt og forsikre seg om at dette ikke er en reklamasjonsfeil. Det er tross alt 3 års garanti og 5 års reklamasjon, og pcen er kjøpt for 2 år siden. Nå er den altså inne på verksted og her sitter jeg med en låne-pc. Fint når man har mannfolk som ordner opp!

Og så er jeg blitt syk. Jeg har vært slakk siden 1 januar, så dette var jo en super start på året må jeg si. Til helgen reiser vi på hyttetur med familien min, så håper inderlig jeg er bedre til i morgen. Pappa har jobbet i julen, så han har ikke fått vært med å feire jul med oss i år. Eller i fjor heter det vel nå. Og så reiser lillebror i millitæret nå rett over helgen, han samme som har vært ett år i USA nå nettopp, så planen er rett og slett bare å samle familyen til en liten sammenkomst imens alle er hjemme for en gangs skyld. Stå på slalom, spise kalkun, spille brettspill. Alt som hører til på en hyttetur!

Det skal bli godt å komme seg litt vekk nå. Kanskje jeg skal unne meg en spa-dag om ikke så lenge? Akkurat nå, i dette øyeblikk, sitter jeg i sofaen med pcen på fanget og “Broen” på tv. Håret er fett og ikke vasket på noen dager, øynene er røde og såre og nesen renner uten stopp. Jeg har helt sikkert brukt opp to ruller med tørkepapir, garantert! Jeg tok på meg en tykk genser for ikke å fryse. Så tok jeg av meg buksa for at ikke lårene mine skulle ta fyr. Så tok jeg den på igjen fordi jeg begynte å fryse. Med teppe i tillegg. Nå må teppet av igjen slik at jeg ikke dør av heteslag. Ser virkelig frem til dette er over! Jeg har nettopp funnet frem julens siste rester, som jeg skal kose meg med resten av kvelden. Kakemenn, kransekake, sjokolade og kakao.

Så her har dere min start på 2018. Syk og jævlige. Hvordan har deres start på det nye året vært?

3 kommentarer
    1. Ååh, så kjipt å starte året syk. Jeg har egentlig bare sovet, vært deppa og sett serie til nå. Det var først i dag jeg gikk ut av huset siden nyttår, så det var vel egentlig på tide :?)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg