DEN PERFEKTE SMINKEN

God morgen! Da er det lørdag og jeg har fri. Har planer med bestevenninnen min om at vi skal ha oss noe godt i glasset i kveld og muligens en tur på byen, så dagen i dag går vel til å stå på badet og stelle oss helt til kvelden kommer kjenner jeg oss rett! Jeg elsker å ta meg tid på badet og virkelig jobbe for å få den perfekte sminken. Og da kan jeg stå foran speilet i timesvis! Det minner meg på at jeg må kjøpe ny mascara.. Nå er jeg også hjemme alene denne helgen, som betyr at ingen gubbefant kan kommandere meg til å få opp farta, heh!

Kjæresten er reist på julebord for helgen, sammen med hele guttegjengen. De reiser med danskebåten og koser seg nok gløgg ihjel akkurat nå. Jeg for min del har akkurat stått opp, og skal ut og handle litt middag og drikkevarer. Tenker det blir så enkelt som taco i kveld. Så må jeg rydde huset. Jeg er ikke sikker på om jeg inviterer noen venner hjem eller om jeg og venninnen min bare stikker ut en plass, vi får se. Greit å være forberedt uansett! Gøy blir det nok iallefall! 

Nei, nå er jeg sulten. Best å komme i gang med ærendene! Ha en fin lørdag da folkens, mulig jeg stikker innom her i løpet av dagen, det er ikke godt å si. 

Hva skal dere gjøre på i kveld?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg