PEPPERKAKEBAKING

Nå går det som det suser! For to dager siden hadde jeg ikke begynt på julebaksten engang, og nå har jeg to sorter ferdige! Dagen i går gikk i ett, selv om jeg hadde fri fra jobb. Først steking av sandkaker, så trening, så pepperkakebaking, og tro det eller ei, enda ei treningsøkt på kvelden! 

Jeg er ikke en kresen person, men jeg vet hvordan jeg liker pepperkakene best! De fleste sier at pepperkakene skal være harde og sprø, men jeg liker dem best myke. Når det kommer til pepperkaker går jeg for snarveien, altså kjøper den ferdige pepperkakedeigen fra IKEA. Det er så lettvint, og man har så mange andre sorter å bake også, at noen snarveier må man få lov å ta. Den neste sorten som står på planen er kakemenn! mmmhmm. 

Elsker julen altså! Tenk å få lov til å kose seg 31 dager i strekk uten noen regler som sier “bare godter på lørdager”. Selv om jeg ikke alltid klarer å holde den regelen ellers i året heller, men det sier vi ikke høyt. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg