FØLGE REISEN MIN?

Jeg rakk visst å skrive ett siste, raskt innlegg til dere!

Nå kjenner jeg det på hele meg at tiden nærmer seg! Kofferten er pakket og klar, og jeg sitter for øyeblikket på jobb, ganske snart ferdig med vakten min og reiseklar til tusen! Det er nok slikt med oss som ikke reiser så ofte,  man blir så ivrig og revet med at man nærmest kan kjenne reisefeberen stige. Det er fortsatt mange timer til flyet går, siden det er ikke før klokken 18 i kveld, men A skal hente meg på jobb klokken halv 3, så er det noen siste finisher og så bærer det rett til flyplassen. Timene kommer til å fyke avgårde! 

Jeg tenkte kanskje jeg skulle ta ett steg videre og åpne snappen min for dere. Jeg hadde syntes det var så gøy om dere fulgte med på reisen min via snap! Jeg har laget meg en privat snap for bloggen, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette her. Det blir nok noe stress med å logge av og på mellom to kontoer. Jeg kunne åpnet min private snap, men jeg vil kunne skille mellom venner og bekjente og blogglesere. Noen som har ett enkelt og greit tips til hva jeg kan gjøre? Tas imot med takk! Ville du fulgt meg på snap? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg