PAKKER KOFFERTEN

I dag er det på tide å pakke kofferten. Vi reiser jo i morgen, og siden jeg da har dagvakt får jeg ikke tid til å kjøre hjemom før vi skal avgårde til flyplassen. Andreas henter meg på jobb og så er det strake veien til Gdansk! … Til flyplassen. Elsker når det går i ett kjør, for jeg hater å vente..!

Hva skal jeg ha med meg? Jeg har en tendens til å overpakke og ta med meg altfor mye klær! Men hvilken jente gjør ikke det? Jeg må bare tenke på at jeg skal være der i 3 dager og gjerne kommer til å kjøpe meg noen nye plagg, så en haug med klær trenger jeg virkelig ikke. En eller to bukser, undertøy for alle dager, sokker, en basic singlet og ett par gensere. Det burde holde.

Jeg vet da ikke hva man finner på i Gdansk, jeg har aldri vært der. Om man går på en fin og fancy restaurant må jeg jo ha med noen fine klær. Og sko som står i stil! Vi skal nå gå og traske i flere timer tenker jeg, så noen høye hæler blir det ikke. Skal jeg ha med badedrakt eller bikini i tilfelle vi skal tilbringe litt tid i boblebad? Og hvor kaldt er det der? Boblejakke? Og for all del må jeg ikke glemme nisselua! Altså, jeg tror jeg kommer til å overpakke denne gangen også..

Man må også ha med det absolutt nødvendige! Sminke, hudkrem, vipper, sminkefjerner, sminkekoster og foundation-svampen. For ikke glemme tannbørsten, tannkrem, hårbørste, extensions, hårstrikker og ett par hundre fliseklemmer. Krølltang, hårspray, deodorant og parfyme. Glemt noe? 

Og for all del må jeg ikke glemme dette. Mobil og lader, håndveske, bankkort, pass og reiseforsikring. Og det aller aller viktigste. Kamera og reisebilletter!

Sånn. Da tror jeg at jeg har alt!

Dette går jo over all forventning! Kofferten er jo ikke halvveis full en gang! Plass til masse shopping med andre ord. Ser virkelig frem til å komme meg litt vekk nå, selv om det bare er for noen dager. Jeg tar ikke med meg pc, så det blir stille fra meg nå på bloggfronten, men jeg kommer tilbake om noen dager! Batteriet til kamera står på lading nå og jeg har ryddet plass på minnebrikken for mange bilder, så jeg har noe å vise dere når jeg er tilbake. 

Vi snakkes om noen dager da! Be kind to one another 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg