STRANGER THINGS

Nå er jeg ferdig med kveldsvakt nr 1 denne helgen. Jeg har kveldsvakt i morgen også, så det betyr at jeg ikke trenger å stå opp så altfor tidlig. Hvilket betyr at jeg kan sitte opp og kose meg nå i kveld, med både tortilla chips og ostepop, cola og serie. Jeg har begynt på så mange serier! The 100, Helix, Under The Dome, og i går begynte jeg på Once Upon A Time. Jeg har ikke sett noen av dem ferdig, rett og slett fordi jeg ikke klarer å henge helt med. The 100 var kjempe interessant, helt frem til sesong 3 da ting bare ble mer og mer innviklet. Helix var spennende der og da, men nå tenker jeg tilbake på den som bare.. rar. Under The Dome ser jeg fortsatt, i ny og ne. Og ja, Once Upon A Time begynte jeg på i går som sagt. Kanskje ikke det lureste man gjør, å begynne på så mange serier på en gang. Men jeg må ha litt å bytte på innimellom, ellers går jeg lei. 

Jeg har hørt mange skryte av serien Stranger Things, og jeg har visst om den nå en stund. Men så kommer vi til det med å være forhåndsdømmende, som jeg skrev i ett tidligere innlegg, så jeg har ikke vært særlig interessert i å vite om den – helt til nå. I kveld begynte jeg på Stranger Things, tenkte jeg måtte gi den en sjanse. Overnaturlige fenomener og mysterier er jo en sjanger jeg liker veldig godt! Så hvorfor ikke? Håper bare ikke den er noe skummel, for da kommer jeg ikke til å få sove i natt, nå som jeg sitter her alene! Jeg kommer til å ligge i sofaen resten av kvelden til jeg går og legger meg. Ønsker dere alle en fin fredagskveld! Skulle ønske jeg hadde handlet taco før butikkene stengte..

Har du sett Stranger Things?

3 kommentarer
    1. Jeg har ikke sett den, men såklart hørt om den 🙂 Tror ikke jeg kommer til å se den da jeg blir d r i t redd av serier med overnaturlige elementer i seg 🙂 ^^

    2. Guro: Etter å ha sett episode 1 og 2 virker den ikke særlig skummel, bare spennende 🙂 Så du kan helt sikkert være trygg på å se den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg