HALLO DESEMBER

Jippi, nå er desember offisielt her! Nedtellingen kan begynne. 

Selv om jeg begynte tidlig i år å planlegge årets jul og adventstid, er jeg ikke i mål med alt enda. Jeg hadde til og med glemt å kjøpe sjokoladekalender, men heldigvis kom mamma innom i dag med hver vår sjokoladekalender, og en pakkekalender til meg. Ikke alle (snart) 26-åringer som får pakkekalender av mamman sin. Jeg har fått det hvert eneste år, og synes det er like stas hver gang.

I første pakke fikk jeg pepperkakedeig, og det kunne jo ikke passet bedre. Når vi kommer hjem fra Gdansk neste onsdag skal jeg begynne på julekakene så fort jeg får tid! Vi reiser på søndag, og frem til da er det ikke noe mer jeg kan gjøre enn å pakke kofferten og gjøre alt klart. Jeg skal jobbe helt frem til siste time, så noe julebaking blir det ikke tid til nå med det samme. Andreas henter meg på jobb på søndag og så bærer det rett til flyplassen! 

Ellers har jeg hatt en litt stressende dag i dag faktisk. Ikke på grunn av jul og alt det, selv om jeg begynner å kjenne på stresset der også. Nei, bilen ville ikke starte i dag, til min store frustrasjon. Samboeren min hadde kjørt på jobb og der stod jeg med en frossen bil som ikke ville starte. Og jeg skulle på jobb om en times tid. Tenk deg jeg var stressa da! Det var bare å løpe fra nabo til nabo for å få hjelp. Jeg tenkte først om jeg bare måtte hive meg på vei mot første busstopp, men heldigvis fikk jeg hjelp av to gode naboer, og sammen fikk vi endelig start på bilen. Nå skal den få nytt bilbatteri, for dette har jeg ikke lyst til å oppleve en gang til! 

Nå er jeg ihvertfall på plass på jobb, så vi blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg