GOD MORGEN

God morgen! Ja, her kommer jeg daffende så sent på morgenen. Det er jo midt på lyse dagen. Jeg stod opp litt sent i dag, men kanskje det var fordi jeg la meg veldig sent i går. Jeg hadde meg en god treningsøkt i går kveld og var ikke hjemme før sånn klokken 12 på kvelden. Eller heter det natt etter klokken 24? Genialt med ett treningsenter som ikke stenger før veldig veldig sent. 

Ja, jeg har egentlig ikke så mye å dele med dere i dag. Det hadde jeg ikke i går heller, men likevel så jeg at folk var innom her for å lese, og det er jo kjekt å se! Nå skal jeg spise frokosten min og ta meg en god dusj og gjøre meg klar for jobb. Jeg har kveldsvakt i dag så jeg skal snart avgårde. I tillegg skal vi ha ett lite julebord med kollegaer senere i kveld, så det blir en koselig arbeidsdag i dag. Å spise pinnekjøtt mens jeg er på jobb er ikke feil! 

Og ja, jeg har begynt å pynte til jul ser dere. Skal ta dere med på en liten house tour når hele huset er ferdig pyntet!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg