JEG HAR TIL OG MED VÆRT PÅ FEST

Rart å tenke på det, men denne helgen har faktisk gått overraskende tregt. Jeg føler den har vart i en evighet. Som oftest føler man gjerne helgene fyker avgårde, men ikke denne altså. Ingen spesiell grunn for at jeg føler det heller. Jeg har til og med vært på fest.

Det ble litt festligheter i går kveld ja. Planen min var egentlig å ta det helt med ro denne helgen. Jeg har jo en del ting jeg vil bli ferdig med i huset før desember og juletiden slår inn for fullt, men siden en kompis skulle feire bursdagen sin så ble det litt endring i de planene. Jeg har kjent på den siste tiden at jeg ikke lenger orker å gå ut og feste hver helg, uten grunn. Det er greit å ha en grunn for å ta seg en fest i ny og ne, som bursdager, sammenkomster, noe man kan skåle for! Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å gå ut både fredag og lørdag hver eneste helg i mine yngre dager, som betyr fra da jeg var 18 år til kanskje 22.. Jeg vet ikke, kanskje jeg begynner å bli gammel? Uææ, ikke si sånt da. 

Ikke begynn å drikk alkohol før du er 18 og myndig! Foreldrene mine var veldig strenge på dette med alkohol og det er jeg takknemlig for den dag i dag.

I slutten på neste uke skjer det noe helt magisk! Jeg gleder meg sånn at jeg nesten ikke har ord. Jeg vil ikke avsløre det heeelt enda, men kan si at kofferten må pakkes og barnepass til hunden er ordnet ♥ ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg