KJEDELIG

Tenk at denne dagen skulle komme. En dag hvor jeg faktisk kjeder meg. Jeg som alltid har så mye å gjøre. Yet, her sitter jeg og kjeder meg, noe jeg har gjort siden klokken 7, da samboeren vekket meg og sa han måtte ha bilen. Jeg måtte forberede meg på å være hjemme til han kom tilbake fra jobb, i 15-tiden. Yeah right. What?

Okei, jeg er avhengig av bil, not gonna lie! Har jeg ikke bil ser jeg ingen poeng i å forlate huset. Hehe neida. Joda. Jeg har bokstavelig talt ikke vært utenfor huset i dag, i hele dag. Nei, jeg løy. Jeg har vært ute i hagen med hunden. Men bortsett fra det? Nah. Jo, jeg har kost meg med å vaske, lage mat og sortert julepynten, men når jeg har en slik dag som dette, før eller senere føler jeg meg så rastløs men samtidig så svekket av energi. Jeg blir helt matt når jeg vandrer hvileløst hjemme i stua og prøver så hardt å få tankene på plass. Jeg tenker på alt jeg har gjort, alt som burde gjøres. Bilen er her nå, min beste venn. Den står utenfor, klar for en luftetur om jeg skulle ønske det. Samboeren er ute på sine egne ærender. Men jeg har bare ikke energi til å begynne på noe nytt nå. Frem til nå har jeg bare hatt krefter til å se på klokken, søke på youtube etter musikkvideoer og spist sjokolade. Det er kaldt i huset fordi vi ikke har fått varmepumpen enda, og jeg sitter i sofaen med teppe og fleecejakke på. Jeg vil ikke bevege meg for mye, da blir det kaldt. Jeg kunne jo gått på trening. Ja, jeg går på trening. Om ett par timer, da er venninnen min ferdig på jobb. Jeg sitter faktisk i sofaen med fleecejakke og teppe, stirrer på klokken og venter på at venninnen min skal bli ferdig på jobb. Jeg kjeder meg. Er det ikke gøy?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg