SMAKE PÅ JULEN

Hei på dere! Og god søndag folkens. Jeg våknet opp til det nydelige været, sola skinte inn gjennom gardinene og jeg spratt opp og tok på meg ridebuksene. Nå regner det, og det kom ikke akkurat som ett sjokk. Vi på vestlandet er vant med å ha fire årstider på en og samme dag. Flaks jeg fikk luftet både hest og hund før stygge været satte i gang. 

Jeg sitter faktisk klar nå til å gå på besøk. Ei venninne har bedt oss på pinnekjøttmiddag hjemme hos seg, så det skal bli godt å smake på julen allerede nå! Jeg har allerede hørt masse på julemusikk, og i morgen tenkte jeg å finne frem litt julepynt slik at jeg får begynt å pynte litt. Pynter jeg for tidlig får jeg kjeft av samboeren min, men for meg kommer ikke julen fort nok. I løpet av neste uke tenker jeg at jeg begynner på julebaksten også!

Nå må vi gå. Ha en fin jul, erh, søndag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg