JEG ER SÅ PYSETE

I kveld kjenner jeg det blir en rolig kveld hjemme med litt selvpleie. Og med selvpleie mener jeg en varm kopp kakao, daim sjokolade, teppe og film på tv. “Villmark” begynte nettopp på tv 2, og jeg vurderte sterkt å se den. Jeg vet bare ikke om jeg bør, for jeg blir så kvalm av slike filmer. Om jeg ikke tar helt feil er vel Villmark en slik film som går på kroppslig smerte, og etter slike filmer har jeg problemer med å få sove etterpå. Glem skumle dukker, djevel exorsisme og spøkelseshus. Men kroppslig smerte. Nei.. Grøssere som går på å partere deler av kroppen og kannibalisme og den slags klarer jeg ikke. Jeg blir så kvalm, men likevel måå jeg se. Jeg kastet opp da jeg så Saw III for første gang (eller den eneste gangen jeg har sett den heter det vel), og etter den gang klarer jeg ikke slike filmer. The Ring, The Conjuring og Annabelle går helt fint! Men uff, nei. Men jo, blir jo nysgjerrig også! Det ender vel opp med at jeg sitter og trykker frem og tilbake på kanaler for å se deler av filmen, og trykke vekk når det ekle skjer. Haha, jeg er så pysete. God lørdag!

6 kommentarer

Siste innlegg